11:31
0
کد خبر : 15706

دلیل برکناری مدیرعامل سابق سپاهان از زبان خودش: "ظاهرا سیاسی بود!"

مدیرعامل سابق باشگاه سابق در مصاحبه‌ای درباره دلایل برکناری ناگهانی‌اش از این باشگاه و دوران مدیریتش در این تیم صحبت کرده است.

دلیل برکناری مدیرعامل سابق سپاهان از زبان خودش: "ظاهرا سیاسی بود!"
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر و به نقل از تسنیم،  مهدی آذربایجانی در مورد علت برکناری‌اش از مدیرعاملی سپاهان گفت: ظاهر این تصمیم، سیاسی بود.
او درباره اینکه عنوان کرده قصد داشته چمن هیبریدی به کار بگیرد اما امکان‌پذیر نبوده، عنوان کرد: تلاشم بر این بود که چمن هیبریدی به کار بگیریم اما ما تجربه کافی در به کارگیری چمن هیبریدی نداشتیم و هیات‌مدیره موافق به کارگیری این نوع چمن نبود.
مدیر عامل پیشین باشگاه سپاهان راجع به اینکه آیا در صورت ادامه دوران مدیریتش قرارداد مورایس را تمدید می‌کرد گفت: ما باید به یک نقطه‌ای از فصل می‌رسیدیم، آن وقت عملکرد ایشان را بررسی می‌کردیم. اینکه آیا خروجی عملکردش با نقطه مورد انتظار ما همخوانی داشت و موارد دیگری که مرتبط با قضیه تمدید قرارداد بود. حالا که دیگر نیستیم و تصمیم گیرنده افراد دیگری هستند. اعضای هیئت مدیره در مورد اینکه قرارداد مورایس تمدید شود، چیزی به من نگفتند.
«گفته می‌شود در فصل نقل و انتقالات مانع یکسری دلالان برای افزایش قیمت کاذب بازیکنان شدید» آذربایجانی  در واکنش به این موضوع اذعان داشت: در مورد برخی بازیکنان داخلی چنین اتفاقی افتاد اما ما اجازه افزایش قیمت کاذب را ندادیم.
آذربایجانی درباره عملکردش در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی عم گفت: ابتدا به سراغ محمد کریمی رفتیم، چون کاپیتان تیم بود و معتقد بودم اول باید از او شروع کنیم. بعد هم دنبال تمدید قرارداد میلاد زکی‌پور و نیما میرزازاد رفتیم. قاعدتا باید قرارداد آنها در نیم‌فصل تمدید می‌شد اما این کار انجام نشده بود. به دلیل در پیش بودن مسابقات مجبور بودیم تا پایان بازی سپاهان- مس رفسنجان در فینال جام حذفی صبر کنیم و بعد از آن برای تمدید قرارداد کار کنیم. زکی‌پور با اینکه تمایل برای تمدید قرارداد نشان می‌داد اما استقلالی بودنش باعث شد پیشنهاد آن تیم بیشتر برایش جذاب باشد و راهی استقلال شد. بعد از تمدید قرارداد بازیکنان قبلی، سراغ جذب بازیکنان جدید رفتیم و در واقع کار فشرده و پیچیده‌ای در دست اقدام داشتیم، ضمن اینکه وحدت هنانوف با پیشنهاد ژوزه مورایس جذب شد.
مدیرعامل پیشین سپاهان در مورد جذب 2 بازیکن فرانسوی، تصریح کرد: در  مورد جذب انزونزی خیلی سختی کشیدیم و بالاخره این بازیکن جذب شد. بعدتر هم که ابوبکر کامارا را به سپاهان آوردیم. در فرایند نقل و انتقالات باید از جناب پیروز میرحیدری عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان هم قدردانی کنم.
« اگر به گذشته بازگردید چه کاری را با قدرت‌تر در مدیریت سپاهان انجام می‌دهید و چه مواردی را انجام نخواهید داد؟» آذربایجانی پاسخ به این سوال هم گفت: هر کاری که در توانم بود با قدرت برای سپاهان انجام دادم و واقعا کاری نبود که برای مدیریت سپاهان درست باشد و  از انجام آن برای باشگاه دریغ کنم.
او در پاسخ به این سوال که بعد از پایان دوران مدیریتش در سپاهان آیا قرار است دوباره در شهرداری‌ها سمت بگیرد، عنوان کرد: ترجیحم بعد از 20 سال خدمت این است که فعلا دوباره به دانشگاه برگردم و در آنجا مسیرم را ادامه بدهم.
برچسب ها
کد خبر : 15706
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار